هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلرفع الملفات دخولتسجيل  دخول
اهلاً بكم في منتدى صفايا نت  يرجى من السادة الزوار اللذين  يرغبون في التسجيل في المنتدى وضع كلمة مرور متوسطة او قوية من اجل اتمام عملية التسجيل وفي حال عدم التفعيل من قبل المشترك سوف يتم تفعيل الاشترك بعد 24 ساعة وشكراً  لتعونكم معنا ادرة منتدى صفايا نت 
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» أصبحت مريضة بك
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالأربعاء نوفمبر 02, 2016 5:46 pm من طرف عبدوصفايا

»  فقط أنا وأنت
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالأربعاء نوفمبر 02, 2016 5:45 pm من طرف عبدوصفايا

» أشتاقك أشتاقك
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالخميس أبريل 23, 2015 2:21 pm من طرف هنادي سعيد

» عاشقة انا للمطر
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالأحد أبريل 19, 2015 8:27 am من طرف هنادي سعيد

» حبيبي عندما تهمس لي بكلمة أحبـــــك
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالخميس أبريل 09, 2015 3:32 pm من طرف هنادي سعيد

» ضمني بين ضلوعك
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالأربعاء أبريل 08, 2015 3:04 pm من طرف هنادي سعيد

» كلنا عشاق
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالخميس أبريل 02, 2015 12:08 pm من طرف هنادي سعيد

» الحب اجمل شيء
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالثلاثاء مارس 31, 2015 5:27 pm من طرف هنادي سعيد

» تائه قلمي بين المعاني
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالثلاثاء مارس 31, 2015 10:30 am من طرف هنادي سعيد

» حــبــك
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالثلاثاء مارس 24, 2015 6:46 pm من طرف هنادي سعيد

» أعشـــقـــــك كـــزهـــرةِ
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالثلاثاء مارس 24, 2015 5:39 pm من طرف هنادي سعيد

»  أحبــــــــــــك يا نورا سطع في حياتي
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالثلاثاء مارس 24, 2015 6:51 am من طرف هنادي سعيد

» حبيبي انا مشتاقة
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالخميس مارس 19, 2015 5:41 pm من طرف هنادي سعيد

» حبيبي انا قارئة بارعة
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالأحد مارس 15, 2015 3:26 pm من طرف عبدوصفايا

» رسالة لاجمل واطيب حبيب
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالأحد مارس 15, 2015 3:26 pm من طرف عبدوصفايا

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
المدير العام
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_rcapحماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Voting_barحماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_lcap 
عبدوصفايا
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_rcapحماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Voting_barحماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_lcap 
الامبرطور
وردة الشام
نور الشام
عيون المها
امين
باندة الاسكندرية
دلع
أميرة الجزائر
تصويت
رائيك بي المنتدى يهمنا
1- ممتاز
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_rcap50%حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_lcap
 50% [ 40 ]
2- جيد
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_rcap23%حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_lcap
 23% [ 18 ]
3- متوسط
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_rcap10%حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_lcap
 10% [ 8 ]
4- ضعيف
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_rcap18%حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Vote_lcap
 18% [ 14 ]
مجموع عدد الأصوات : 80
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 65 بتاريخ السبت يوليو 20, 2019 1:52 am
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 530 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو شاكر ياسين فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 22245 مساهمة في هذا المنتدى في 4227 موضوع
اضع ايميلك معنا

اشترك مجاناً لتصلك آخر المواضيع:

ضع ايميلك هنا

الساعة

أهلاً بكم في منتدى صفايا نت
عدد زوار منتدى

.: عدد زوار منتدى صفايا نت:.

الزوار الان
حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Labels=0
محرك اليكسا

حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عبدوصفايا
نائب المدير
نائب المدير
عبدوصفايا

الثور
الهوية : السباحة
الجنسية : ذكر
تاريخ الميلاد : 13/05/1981

حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Empty
مُساهمةموضوع: حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله    حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالإثنين فبراير 21, 2011 3:47 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

تبقى قاعد في امان الله مع مراتك وقاعدين تهرجوا تقولها بحبك يا توته وتقولك وانا ..... وفجأه يدق الباب
هو : خير الله اما يجعله خير من اللي جاي لنا الساعه ديه

هي: مش عارفه قوم افتح يا حبيبي

هو : ربنا يستر
ويروح يفتح الباب وللاسف ربنا ما استجبش لدعوته يلاقي في وشه حماته

هو: ( في سره اعوذ بالله من الشيطان الرجيم ) حماتي

حماته : ايوه امال عفريتها جاي يطل عليك ايه كل ده علشان تفتحوا الباب انت وقعت على ودنك ولا ايه

هو: في سرك ( يا رب الناس كبيره وصغيره بتموت وحماتي اللي خلاص العنكبوت عشش في مناخيرها لسه عايشه افتكرها يا كريم )
حماته : سرحان في ايه بقى يا راجل يا ناقص اكلمك في التليفون واقولك تعالى بتخانق مع المعلم عكوة الجزار تقوم متجييش

هو : طب ما انا افتكرت ان ولادك اكيد هناك يا حماتي

حماته : ليه هو انا مستغنيه عنهم

هو : يعنى ايه مستغنيه عنى انا وبعدين ده راجل مفترى اخر مرة كان اتخانق مع جاركو اسماعيل الله يرحمه وفضل معلقه في المحل تلات ايام

حماته : انت لو اتهببت مت هالاقي بدالك ميت عريس لبنتي اللي اتعمت لما خدتك واقولها يا بنتي بصيله تقولي بحبه ياماما يابنتي بصي كويس تقولي بحبه اقولها دققي في ملامحه تقولي الموكوسه مالها ياماما اجيبلها صورة قرد وقولها بصي للصورة وبصي له ايه يفرقهم ترد عليا تقولي بحبه ياماما وادي النتيجه اتجوزتك وعملت عمليه ليزر في عنيها ورجعت تشوف كويس ولما فاقت شافتك اتخضت واصرت ان الدكتور يرجعلها نظرها زي ما كان .

هو : كتر خيرك يا حماتي ( في سره يارب مش عايز غير الدعوه ديه وبس خدها خليها تبلع لسانها اكيد هتتسم )

حماته: بنتي حبيبتي معلش نسيت اسلم عليكي اما لاقيت الموكوس في وشي

هي : نورتي يا ماما يا حبيبتي عامله ايه

حماته : كويسه بس الراجل اللي اتعميتي واتجوزتيه رفعلي الضغط

هو : معلش يا حماتي معلش

حماته : وبعدين ايه اللي انت لابسه ده شورت وفانله امال فين الكاب انت فاكر نفسم شغال في سيرك ولا كنت بتسليها وبتعملها فقرة المشي على الحبل طب هو انا غريبه اعملنا عجين الفلاحه ادخل غير واتحشم ، وبعدين جيب لي حاجه اشربها يا عديم الذوق يالا .

هو: يدخل المطبخ ويعملها شاي ويبص لعلبة سم الفيران ويقول اخلص منها واخلص نفسي بعدين يرجع ويقول حرام هاروح من ربنا فين يرد على نفسه ويقول اكيد ربنا هيسامحني لأ لأ اعوذ بالله من الشيطان بلاش ) ويخرج

حمانه : كل ده علشان كوباية شاي موكوس ومدهول يا حظك يا بنتي وتدوق الشاي ايه ده الشاي طعهمه زفت ادخل اعملي واحده عدله يالا

هو : من عنيا يا حماتي (وهو يبتسم مش خسارة فيها العلبه كلها )
ويدخل المطبخ ويمسك السم بعد كده يرجع في كلامه ويرجع الاوضه تاني

حماته : وريني ضبطته ولا حتى في ديه مش عارف

هو : ضبطته يا حماتي بس انتي مقولتليش انتي جايه ليه

حماته : الله بيت بنتي اجيه وقت ما انا عايزه حكم

هو : طبعا يا حماتي تنوري بس متهيألي فيه سبب

حماته : عرفت ان بنتي حامل قلت اجي اقعد معاها لغاية ماربنا ينتعها بالسلامه

هي : بجد يا ماما

حماته : اه يا حبيبة ماما هاقعد معاكي وهانام انا وانتي في اوضه واحده فاهمه

هو : يا نهار اسود ديه لسه في الشهر الاول يا حماتي

حماته : وكمان بتسود النهار انا قلتها كلمه ربنا يسامحه ابوها اقوله نناسب ده يرد عليا ويقولي معلش ماهي خلقه ربنا

هو: يبص لنفسه في المرايا يعنى ايه انتي مجوزاها لقرد

حماته : اسخم على الاقل القرد كان هيقعد ينططلها يسليها مش زيك

هو: بقه ديه اخرتها يا حماتي عايزاني اقعد اتنطط لها

حماته : وفيها ايه مش مراتك حبيبتك لو انت معملتهاش قرد مين اللي هيعمل لها

هو: في سره حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا انثى العنكبوت

حماته : وبعدين في موضوع مهم عايزه اكلمك فيه

هو : خير

حماته : انت عارف طبعا انها حامل

هو : ايوه

حماته : وطبعا ابنك او بنتك هتحبهم

هو: طبعا

حماته:وعارف انها اكيد هتتوحم يبقى لغاية ما الوحم يخلص ماشوفك قدامي

هو: ليه يعني

حماته : حرام عليك الواد ولا البنت يطلعوا شبهك ده لو حصل افطسهم ارحملهم

هو: حرام عليكي امال اروح فين

حماته : انت طالما هتقعد معانا يبقى تتلثم تخبي وشك العكر

هو: اتلثم يا شيخه حرام عليكي

حماته : حرام عليك انت ولادك
بصراحه انا جالي في المنام المرحوم ابوكي وكان لابس شورت ابيض وفانله حمالات مقطعه معفن عادي متغيرش المهم قالي خلي بالك من اللي في بطن بنتك اوعي بوز الاخص جوزها يكرف عليهم وصيتك اللي في بطنها وفجأة طلع يجري والناس وراه بتقول حرامييي

هو: بعدين لابسك شورت ابيض وفانله مقطعه حتى جهنم رايح يشحت فيها

حماته : اخرص هي وصيه وهانفذها ودي وشك الناحية التانيه يا اخي

هو: في سره هي ايه محسساني انها بتكلم قرد هي متشوفش نفسها في المرايه لما امها كانت تحب تخوفها كانت تخليها تبص
في المرايا وتقولها العوا اهه
حماته : وانتي يا بنتي ولا تكلميه ولا تردي عليه زيه زي اي كرسي في الشقه فاهمة

هي: بس يا ماما

حماته : مفيش بس

هو : في سره كده يا حماتي طب اصبري عليا هاخليكي تموتي موته محدش ماتها قبل كده اخليكي تموتي بفضيحه
ان ما كهربتلك قاعدة الحمام يا انثى العنكبوت .
مريومة
عضو جديد
عضو جديد
مريومة

الهوية : غير معروف
الجنسية : مصرية

مُساهمةموضوع: رد: حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله    حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالإثنين فبراير 21, 2011 11:39 am

ههههههههههههههههههههه
طرح رائع
عبدوصفايا
نائب المدير
نائب المدير
عبدوصفايا

الثور

مُساهمةموضوع: رد: حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله    حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالخميس مارس 03, 2011 3:11 am

شكراً على المرور مريومة
الامبرطور
عضو نشيط
عضو نشيط
الامبرطور

الاسد
الهوية : الرياضة
تاريخ الميلاد : 13/08/1986

مُساهمةموضوع: رد: حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله    حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالخميس مارس 22, 2012 9:27 am

عبدوصفايا
نائب المدير
نائب المدير
عبدوصفايا

الثور

مُساهمةموضوع: رد: حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله    حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالثلاثاء أكتوبر 09, 2012 10:18 am

شكراً على المرور
نور الشام
نائب المدير
نائب المدير
نور الشام

الثور

مُساهمةموضوع: رد: حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله    حماتك ملاااااااااااك(ازاى؟ ادحل وشوف ) بجد مشكله  Emptyالجمعة أغسطس 16, 2013 7:37 am

لك خالص حبي وأشواقي

سلمت اناملك الذهبيه على ماخطته لنا

اعذب التحايا لك

نور الشام

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بدي بوسه وحده عندك مشكله
» اضغط على الأرنب وشوف شو بدو يصير
» حمل فلاشات مضحكة ادخل وشوف